Obchodní podmínky

Nakupování u nás by mělo být snadné a naším hlavním cílem je mít spokojené zákazníky.

1. O společnosti INF AB

  • Sídlíme v Höganäs. Poštovní adresa je Lokegatan 5, 263 37 Höganäs, Sweden.
  • Pokud nás chcete kontaktovat, pošlete nám e-mail support@inf.se s vaším případem a kontaktními údaji se vám brzy ozveme.

2. Příkaz

  • Po dokončení objednávky bude na vaši e-mailovou adresu zasláno potvrzení objednávky. V potvrzení naleznete veškeré informace o produktech, cenu, fakturační a dodací adresu.
  • Pokud s potvrzením objednávky není něco v pořádku, kontaktujte nás e-mailem support@inf.se jakmile to půjde.

3. Doručení

  • Vaši objednávku odešleme co nejrychleji. Aktuální dodací lhůta pro produkt je uvedena na příslušné stránce produktu v našem internetovém obchodě. POZORNOST! Objednávky zadané o víkendu jsou odeslány nejpozději následující pondělí.
  • V případě zpoždění dodávky (aniž bychom vás mohli informovat o delší dodací lhůtě), musíte nás kontaktovat na e-mailové adrese: support@inf.se .

4. Cena

  • Všechny ceny v obchodě jsou v Kč.
  • Vyhrazujeme si právo na změnu cen z důvodu změn dodavatelských cen, tiskových chyb v ceníku a nepřesností cen z důvodu nesprávných informací a vyhrazujeme si právo upravit cena .

5. Právo na odstoupení

  • Při nákupu produktů na webu máte jako zákazník 90denní právo na odstoupení od smlouvy, které platí od okamžiku, kdy obdržíte produkt, který jste si objednali . Další informace o vracení zboží a stížnostech zde .

5.1 Uplatněním svého práva na odstoupení od smlouvy:

  • Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, zašlete nám e-mail na adresu support@inf.se. Uveďte informace, jako je číslo objednávky a položky, které chcete vrátit. Produkty nám musíte vrátit okamžitě a nejpozději do 90 dnů po oznámení o zrušení.

  • Pošleme vám návratku, abyste mohli produkt vrátit. Nezapomeňte zásilku dobře zabalit, protože za doručení a stav produktu odpovídáte vy. Aby bylo možné uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musí být vrácení podáno do 90 dnů ode dne, kdy jste položku obdrželi. Nabízíme bezplatné vrácení, takže náklady na dopravu uhradíme my.

  • Vrácení peněz se provádí stejným způsobem, jakým jste provedli platbu.

  • Důležité! Produkt a jeho obal musí být při vrácení položky v novém stavu. Vyhrazujeme si právo odečíst částku odpovídající snížení hodnoty oproti původní hodnotě produktu v případě použitého nebo poškozeného produktu a obalu.

5.2 Právo na odstoupení od smlouvy neplatí, pokud:

  • Produkty, které byly zapečetěny (zapečetěny) ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jejichž pečeť (zapečetěna) jste porušili.
  • Produkty, které mají charakter zapečetěných zvukových nebo obrazových nahrávek a jejichž pečeť jste porušili.
  • Výrobek na míru, vyvinutý speciálně pro vás nebo s jasným osobním přístupem podle vašich přání.
  • Služby byly dokončeny a u kterých jste výslovně souhlasili se zahájením služby bez práva na odstoupení od smlouvy.
  • Zboží, které se může rychle kazit, například potraviny.
  • Jednotná vydání novin nebo časopisů.

    Další informace o zákonné právo na odstoupení od smlouvy, viz zde.

6. Reklamace a stížnost

  • Všechny produkty před odesláním kontrolujeme. Pokud je produkt při doručení stále poškozen nebo odeslán nesprávně, zavazujeme se v souladu s platnou legislativou na ochranu spotřebitele chybu bezplatně opravit.
  • Pokud na své položce najdete nějaké vady, pošlete nám e-mail na adresu support@inf.se jakmile závadu zjistíte. Další informace o tom, jak to provést, naleznete níže.

6.1 Jak mám postupovat při stížnosti?

  • Svou stížnost nahlaste na adresu support@inf.se kde uveďte číslo objednávky, popis chyby a informace o tom, zda chcete vrátit peníze nebo vám poslat nový produkt.
  • Pokud nebudeme schopni závadu opravit nebo vám poskytnout podobný produkt, vrátíme vám peníze za vadný produkt v souladu s platnou legislativou na ochranu spotřebitele . Jsme zodpovědní za zpáteční přepravu v případě schválených reklamací.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnout reklamaci, pokud bude produkt shledán bez vad v souladu s platnou legislativou na ochranu spotřebitele. V případě stížnosti postupujeme podle Obecných pokynů pro stížnosti, viz arn.se.

7. Omezení odpovědnosti

  • Neneseme odpovědnost za následné škody, které mohou z produktu vzniknout.
  • Neneseme odpovědnost za zpoždění/chyby vyplývající z okolností, které společnost nemůže ovlivnit (vyšší moc). Těmito okolnostmi mohou být například pracovní spor, požár, válka, rozhodnutí úřadu, snížená nebo neexistující dodávka ze strany dodavatele.
  • Kromě toho nepřebíráme žádnou odpovědnost za změny v produktech/funkcích produktu, které byly změněny příslušným dodavatelem, a další faktory mimo naši kontrolu.

Další informace o vracení zboží a stížnostech zde

8. Informace o produktu

  • Vyhrazujeme si právo na typografické chyby na těchto stránkách a při konečném prodeji produktů. Nezaručujeme, že obrázky přesně reprodukují vzhled produktů, protože v závislosti na monitoru, kvalitě fotografie a rozlišení mohou existovat určité rozdíly v barvách. Vždy se snažíme zobrazovat produkty co nejpřesněji.

9. Informace o souborech cookie

  • Podle zákona o elektronických informacích musí být návštěvníci webových stránek z důvodu ochrany soukromí informováni, že jsou používány soubory cookie. Informace obsažené v cookie lze použít ke sledování navigace uživatele. Cookie je malý textový soubor, o jehož uložení web, který navštívíte, žádá váš počítač, aby vám umožnil přístup k různým funkcím. Svůj prohlížeč můžete nastavit tak, aby soubory cookie automaticky odmítal. Více informací naleznete na webových stránkách Švédského úřadu pro poštu a telekomunikace.

10. Osobní údaje

  • Nákupem od INF Company AB souhlasíte s našimi zásadami ochrany údajů a zpracováním vašich osobních údajů. Chráníme vaše soukromí a neshromažďujeme více informací, než je nutné pro zpracování vaší objednávky. Vaše údaje nikdy neprodáváme ani nepředáváme třetím stranám bez právního základu.
  • INF Company AB je odpovědná za zpracování osobních údajů, které nám jako zákazník poskytnete. Vaše osobní údaje zpracováváme, abychom mohli vyřídit vaši objednávku a v případech, kdy jste požádali o zasílání newsletterů nebo akční nabídky - abychom mohli marketing přizpůsobit vašim individuálním potřebám.

Níže uvedené informace jsou shrnutím toho, jak podle nařízení o ochraně údajů (GDPR) ukládá a zpracovává vaše data.

10.1 Co jsou osobní údaje?

  • Osobní údaje jsou veškeré informace, které lze přímo či nepřímo přiřadit fyzické osobě.

10.2 Jaká data uchováváme?

  • Za účelem vyřízení vaší objednávky a zodpovězení otázek souvisejících s vaší objednávkou (zákaznický servis) uchováváme vaše jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mailovou adresu , IP a historii nákupů.
  • Vaše údaje jsou uloženy tak dlouho, dokud máme právní základ pro zpracování vašich údajů, například za účelem plnění smlouvy mezi námi nebo plnění zákonné povinnosti vyplývající ze smlouvy, například k zákonu o účetnictví.

10.3 Právní základ

  • V souvislosti s nákupem jsou vaše osobní údaje zpracovávány za účelem uzavření smlouvy s vámi.
    Marketing, kampaně a podobná korespondence probíhá s vaším souhlasem.

10.4 Jaké informace jsou sdíleny a za jakým účelem?

10.4.1 Poskytovatel plateb

  • Při nákupu jsou informace sdíleny s naším poskytovatelem plateb. Ukládá se jméno, příjmení, adresa, e-mailová adresa a telefonní číslo. Pokud zvolíte platbu fakturou, číslo CPF bude také zaregistrováno u poskytovatele platby. Informace jsou registrovány za účelem dokončení nákupu a ochrany stran proti podvodům.
  • Poskytovatelé plateb (platební služby), které využíváme, jsou: Adyen.

10.4.2 Operátor

  • Abychom mohli doručit vaše objednávky a splnit naši smlouvu, musíme s dopravcem sdílet konkrétní informace. S dopravcem je sdíleno jméno, příjmení a adresa doručení. E-mailová adresa a/nebo číslo mobilního telefonu mohou být také sdíleny s operátorem za účelem upozornění.
  • Dopravci, se kterými spolupracujeme, jsou: Postnord, DHL

10.4.3 Bulletin

  • Pokud jste se rozhodli přihlásit k odběru našeho zpravodaje, vaše jméno, příjmení a e-mailová adresa budou sdíleny s naším poskytovatelem zpravodaje. Je to proto, abychom vás mohli průběžně informovat o informacích a nabídkách pro marketingové účely.
  • K rozesílání newsletterů používáme MailChimp.

10.5 Právo na přístup

  • Máte právo dostávat výňatky ze všech informací, které o vás uchováváme. Výpisy jsou dodávány elektronicky v čitelném formátu.

10.6 Právo na opravu

  • Máte právo nás požádat o aktualizaci nesprávných informací nebo o doplnění neúplných informací.

10.7 Právo být zapomenut

  • Kdykoli můžete požádat o smazání údajů o sobě. Existuje několik výjimek z práva na výmaz, například pokud je třeba jej uchovat, protože musíme splnit zákonnou povinnost (např. podle zákona o účetnictví).

10.8 Pověřenec pro ochranu osobních údajů

  • INF Company AB je odpovědná za ukládání a zpracování osobních údajů v internetovém obchodě a zaručuje dodržování pravidel.

10.9 Jak chráníme vaše osobní údaje

  • Používáme průmyslové standardy, jako je SSL/TLS a jednosměrné hašovací algoritmy, abychom bezpečně ukládali, zpracovávali a sdělovali citlivé informace, jako jsou osobní údaje a hesla.

10.10 Soubory cookie

  • Soubory cookie jsou malé textové soubory, které se ukládají do vašeho počítače nebo mobilního zařízení a odtud se načítají při dalších návštěvách příslušné webové stránky. Poskytují nám informace o tom, jak používáte naše webové stránky, a pomáhají nám poskytovat lepší funkčnost našich webových stránek. Pokud využíváte naše služby, předpokládáme, že souhlasíte s používáním cookies. Soubory cookie můžete snadno smazat ze svého počítače nebo mobilního zařízení prostřednictvím prohlížeče. Chcete-li zjistit, jak spravovat a mazat soubory cookie, přejděte ve svém prohlížeči na možnost „Nápověda“. Můžete si vybrat, zda zakážete soubory cookie nebo budete dostávat upozornění, kdykoli je do vašeho počítače nebo mobilního zařízení odeslán nový soubor cookie. Vezměte prosím na vědomí, že pokud se rozhodnete zakázat soubory cookie, možná nebudete moci používat všechny funkce našich webových stránek.

11. Změny smluvních podmínek

  • Vyhrazujeme si právo podmínky kdykoli upravit. Změny Podmínek budou zveřejněny online na Stránce. Upravené podmínky jsou považovány za přijaté v souvislosti s objednávkami nebo návštěvami webových stránek.

12. Soudní spory a volba práva

  • V případě, že se spor nepodaří vyřešit podle zákaznického servisu společnosti a zákazníka, můžete se jako zákazník obrátit na Allmänna Reklamationsnämnden, viz příl. . Pro obyvatele jiné země EU než Švédska lze stížnosti podávat online prostřednictvím platformy Evropské komise pro zprostředkování sporů, viz http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • V případě sporu se řídíme rozhodnutím NRA nebo odpovídajícího orgánu pro řešení sporů.
  • Spory týkající se výkladu nebo aplikace těchto smluvních podmínek budou vykládány v souladu se švédským právem.

Společnost INF AB

Lokegatan 5

263 37 Höganäs

Švédsko

Číslo organizace: 5567059349