Vrácení zboží a reklamace

V INF samozřejmě chceme, abyste vy, náš zákazník, byli s nákupem a svými produkty naprosto spokojeni. Proto vždy nabízíme nákup na dobu neurčitou a právo na odstoupení po dobu 90 dnů od obdržení položky.

Právo na odstoupení od smlouvy

Nabízíme 90denní neomezený nákup nepoškozených, nepoužitých produktů. Vezměte prosím na vědomí, že produkt a jeho obal musí být při vrácení položky v novém stavu. Vyhrazujeme si právo odečíst částku odpovídající snížení hodnoty oproti původní hodnotě produktu v případě použitého nebo poškozeného produktu a obalu.

Jak vrátit položku:

  • Informujte nás dalším e-mailem support@inf.se že svého nákupu litujete. Ve zprávě je důležité, aby bylo jasně uvedeno Vaše jméno, adresa, emailová adresa, číslo objednávky a zboží, kterého se vrácení týká. Vždy se snažíme odpovědět do 24 hodin.
  • Brzy obdržíte e-mailovou odpověď s návratkou a formulářem pro vrácení k vytištění. Vyplňte prosím formulář pro vrácení a přiložte jej ke zboží, které vracíte.
  • Je vaší odpovědností zajistit, aby byl produkt při vrácení dobře zabalen, nepoužitý a v dobrém stavu. Je důležité, aby byl produkt vrácen v původním obalu se všemi souvisejícími díly a návodem k použití.
  • Neváhejte při vrácení produktu použít stejný obal jako při dodání, protože právě v těchto rozměrech platí potvrzení o vrácení. Ujistěte se, že je zpáteční lístek přilepený nebo přilepený k balíku a předejte jej na poštu. Vždy si uschovejte účtenku od poštovního agenta, který vám vrátil.
  • Prosím vraťte produkt co nejdříve, nejpozději však do 90 dnů.
  • Vrácení peněz se provádí stejným způsobem, jakým jste provedli platbu.

Právo na odstoupení od smlouvy neplatí, pokud:

  • Produkty, které byly zapečetěny (zapečetěny) ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jejichž pečeť (zapečetěna) jste vy jako spotřebitel porušili.
  • Produkty, které mají charakter zapečetěných zvukových nebo obrazových nahrávek a jejichž pečeť jste jako spotřebitel porušili.
  • Výrobek na míru, vyvinutý speciálně pro vás nebo s jasným osobním přístupem podle vašich přání.
  • Služby byly dokončeny a u kterých jste výslovně souhlasili se zahájením služby bez práva na odstoupení od smlouvy.
  • Zboží, které se může rychle kazit, například potraviny.
  • Jednotná vydání novin nebo časopisů.

Další informace o zákonném právu na odstoupení od smlouvy zde .

Stížnosti a stížnosti

Všechny produkty před odesláním k doručení kontrolujeme. Pokud i přes to obdržíte poškozený nebo chybně zaslaný článek, zavazujeme se v souladu s platnou legislativou na ochranu spotřebitele chybu bezplatně opravit.

Jak inzerovat položku:

  • Před vrácením vadné položky byste nás měli vždy kontaktovat pro schválení. Chcete-li tak učinit, zašlete zprávu na adresu support@inf.se. Uveďte své jméno, adresu, e-mailovou adresu, číslo objednávky a popis chyby. Připojte také fotografii nebo video, které jasně ukazuje závadu.
  • Je důležité, abyste nás ihned po zjištění závady informovali. Vždy se snažíme odpovědět do 24 hodin.
  • V případech, kdy nejsme schopni závadu opravit nebo vám poskytnout podobný produkt, vrátíme vám peníze za vadný produkt v souladu s platnými zákony.platný zákon o ochraně spotřebitele. Jsme zodpovědní za zpáteční přepravu v případě schválených reklamací.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnout reklamaci, pokud bude produkt shledán bez vad v souladu s platnou legislativou na ochranu spotřebitele. V případě stížnosti se řídíme pokyny Obecné stížnosti Komise.

Chci zrušit svou objednávku. Jak mohu?

  • Co nejdříve kontaktujte náš zákaznický servis na adrese support@inf.se a upozorněte nás, že rušíte svou objednávku, a uveďte číslo objednávky. Pokud vaše zboží ještě nestihlo být zabaleno a opustit sklad, vaše objednávka bude zrušena. Máme úvěrové období přibližně 7 pracovních dnů na vrácení peněz, pokud již byla vaše objednávka zaplacena.
  • Pokud již byla vaše položka zabalena a opustila sklad, nemůžeme to bohužel zastavit. Pokud svého nákupu litujete, vraťte zboží podle výše uvedených kroků.

Odmítnutí odpovědnosti:

  • Neneseme odpovědnost za následné škody, které mohou z produktu vzniknout.
  • Neneseme odpovědnost za zpoždění nebo chyby vyplývající z okolností, které společnost nemůže ovlivnit (vyšší moc). Těmito okolnostmi může být například pracovní spor, požár, válka, rozhodnutí úřadů nebo nedodání dodavatele.
  • Kromě toho nepřebíráme žádnou odpovědnost za změny v produktech/funkcích produktu, které byly změněny příslušným dodavatelem, a další faktory mimo naši kontrolu.
  • Vyhrazujeme si právo na typografické chyby na těchto stránkách a při konečném prodeji produktů. Nemůžeme zaručit, že obrázky odrážejí přesný vzhled produktů. Vždy se snažíme, abychom produkty zobrazovali co nejpřesněji, ale v závislosti na vašem monitoru, kvalitě fotografie a rozlišení se mohou objevit určité barevné rozdíly.