běžné otázky

Shromáždili jsme některé z nejčastějších dotazů, které zde dostáváme.
Nedostali jste odpověď na svou otázku? E-mail na support@inf.se pak vám pomůžeme nebo nás kontaktujte v chatu v pravém dolním rohu mezi 6:00 a 11:30 od pondělí do pátku.

Otevřený nákup

Jak dlouho máte otevřeno k nákupu?

  • Stále máme 90 dní otevřený nákup.

Je to otevřený prodej na všechno?

  • Ne. Existují výjimky z pravidla otevřeného nákupu. Tyto produkty lze vrátit pouze v uzavřeném obalu: toaletní potřeby, sluchátka a helmy. Pokud jsou tyto balíčky rozbité, vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení. Je to z hygienických důvodů.

Máte kamennou prodejnu?

  • Ne. Jsme e-shop a naše činnost je výhradně online. Nemůžeme proto přijímat návštěvy v našem skladu. Nemáme prodej ani dodávky na místě.

Dodávky

Jaká je dodací lhůta?

  • Vaši objednávku odešleme co nejrychleji. Aktuální dodací lhůta pro produkt je uvedena na příslušné stránce produktu v našem internetovém obchodě. Pokud si produkt objednáte do 15:00, bude odeslán tentýž pracovní den.

Jaké jsou náklady na dopravu?

  • Na všechny naše produkty máme dopravu zdarma.

Kde je moje objednávka?

  • Pokud byla vaše objednávka odeslána poštou, bohužel ji nelze sledované. Ujistěte se, že je zadaná adresa správná, a pokud neobdrží do 8 pracovních dnů, kontaktujte nás na support@inf.se.

  • Pokud byla vaše objednávka odeslána s číslem zásilky, žádáme vás, abyste zásilku sledovali prostřednictvím webových stránek dodavatele.

Vrácení zboží a stížnosti

Jak mohu vrátit nebo reklamovat položku?

  • Kontaktujte nás na adrese support@inf.se a zadejte číslo objednávky. Upozorňujeme, že otevřený nákup se vztahuje pouze na nepoužité produkty a u hygienických potřeb, sluchátek a sluchátek musí být obal neotevřený.
  • Pro rychlejší zpracování vašeho souboru v případě reklamace: popište závadu, připojte fotografie/video zobrazující závadu a uveďte, zda chcete nový produkt nebo vrácení peněz
  • V případě schváleného vrácení/stížnosti poskytujeme návratku, takže máme možnost vrácení zdarma jak v případě práva na odstoupení od smlouvy, tak v případě reklamace .

Obdržel jsem nesprávný produkt, který mi byl zaslán. Jak mám postupovat?

  • Odeslat další e-mail support@inf.se. Přiložte fotografii balíku, kde vidíte číslo položky (obvykle malý bílý štítek s mimo jiné číslem šarže), abychom mohli identifikovat obdržený produkt. Poté vám zašleme potvrzení o vrácení vadného produktu a vy můžete buď získat zpět správný produkt, nebo získat náhradu.

Chci zrušit svou objednávku. Jak mohu?

  • Kontaktujte náš zákaznický servis na support@inf.se a sdělte nám číslo své objednávky a informaci, že objednávku rušíte. Pokud vaše zboží nestihlo být zabaleno a opustit sklad, vaše objednávka bude zrušena. Máme kreditní období přibližně 7 pracovních dnů na vrácení peněz, pokud již byla vaše objednávka zaplacena.

  • Pokud již byla vaše položka zabalena a opustila sklad, nemůžeme to bohužel zastavit. Pokud po obdržení položky stále litujete svého nákupu, vraťte se zákaznickému servisu, kde vám sdělí pokyny k vrácení.

Zde naleznete další informace o vracení zboží a stížnostech.

Způsob platby

Mohu zaplatit po obdržení produktu?

  • Ano. Vyberte možnost Vymazat při placení, abyste obdrželi položku před zaplacením.

Jaké možnosti platby nabízíte?

  • Platba kartou a fakturou přes Adyen.